قوانین مرجوعی
شرایط بازگشت کالا (مرجوعی) – بازنویسی شده برای چی گجت
در چی گجت رضایت شما همیشه اولویت ماست. تمام تلاش ما اینه که محصولات باکیفیت و کاملاً سالم به دستتون برسه. با این حال، اگر نیاز به مرجوعی کالا داشتید، لطفاً موارد زیر رو با دقت مطالعه کنید:
✔️ شرایط قابل قبول برای مرجوعی
شما میتونید تا ۷ روز کاری بعد از دریافت کالا، در صورتی که موارد زیر برقرار باشه، درخواست مرجوعی ثبت کنید:
1. کالای معیوب یا آسیبدیده:
اگر محصول هنگام تحویل مشکل فنی یا ظاهری داشت و این مشکل ناشی از استفاده شما نبود.
2. ارسال اشتباه:
اگر محصولی که دریافت کردید با سفارش ثبت شده در سایت چی گجت مغایرت داشت.
3. پشیمانی از خرید (فقط برخی کالاها):
در صورتی که پشیمان شدید، محصول باید:
- پلمپ باز نشده باشد
- از حالت آکبند خارج نشده باشد
- استفاده نشده باشد
- هزینه ارسال برگشتی در این حالت با مشتری است.
❌ کالاهایی که امکان مرجوعی ندارند
- کالاهایی که پلمپ یا بستهبندی آنها باز شده باشد (مگر در صورت مشکل فنی جدی).
- کالاهایی که فعالسازی شده باشند (مثل گوشی، ساعت هوشمند و تبلت).
- کالاهای مصرفی مثل باتری، مایعات تمیزکننده، محافظ صفحه نصبشده و…
- لایسنس نرمافزار، کارت هدیه یا شارژ
- محصولاتی که به دلیل استفاده نادرست آسیب دیده باشند (ضربه، شکستگی، نفوذ مایعات و…).
- محصولاتی که توسط تعمیرکار غیرمجاز باز یا تعمیر شده باشند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما
